wtorek, 14 marca 2017

Żegnam

             Cześć! 
            W sumie nie wiem nawet, od czego zacząć. Po pierwsze, na pewno nie było mnie tu bardzo, bardzo długo. Nic się nie pojawiało, a była moja kolej na napisanie rozdziału. Jak pewnie wiele osób pamięta, pisałam wiele notek z przeprosinami, że coś się spóźni. Teraz jednak chciałabym wszystko wyjaśnić.
            Może od początku. Cała historia zapowiadała się bardzo fajnie, co jest głównie zasługą Maggie. Kilka razy to mówiłam, ale gdyby ktoś zapomniał – ta dziewczyna ma ogromny potencjał, jest charyzmatyczna i naprawdę nadaje się do pisania. Jej opowiadania są skazane na sukces. Tak też było w tym przypadku. Pewnie się domyślacie, co zamierzam tu napisać. Po tak długim czasie, wreszcie oficjalnie oznajmiam, że odchodzę. Trochę ciężko się to pisze, bo choć ja niewiele tu zrobiłam, to i tak, można powiedzieć, zżyłam się z tym blogiem. Wcześniej miałam zamiar całkowicie zrezygnować z pisania, lecz przyznam się, że aktualnie też coś piszę, ale to nie czas na reklamy, więc jeśli ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub po prostu pogadać, to zapraszam: xmambaax@gmail.com
            Chcę jeszcze dodać, na pocieszenie, że oczywiście moje odejście nie oznacza końca historii, Maggie będzie kontynuować. Jestem pewna, że zrobi to świetnie i sama będę tu często zaglądać ;)
            No dobra, co tu jeszcze napisać? Żegnam się z Wami i życzę przyjemnego czytania!


2 komentarze:

  1. Rozumiem cie,szkoda,że rezygnujesz :( Powodzianie w pisaniu nowego opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz, ale szanuję to i życzę powodzenia ;) Cieszę się, że przynajmniej nie porzucacie całkiem tego opowiadania :3

    OdpowiedzUsuń