piątek, 9 października 2015

Informacje #5

Moi Drodzy!


Tu Mara♥. Dosłownie 5min. temu zdałam sobie sprawę z tego, że teraz moja kolej na napisanie rozdziału xD Otóż.... Jeszcze niezaczęty. Ale spokojnie, spokojnie. Maksymalnie na następny weekend będzie ;) Mówię - maksymalnie ;D Raczej wcześniej ;)

PS. Jak tam u Was w szkole? Ja ostatnio przechodziłam (uwaga) ZAŁAMANIE NERWOWE (powód - chemia) xD Ale co się okazało? Z kartkówki.... 6!! :D 



No. To ten. Czekajcie i.. piszcie co tam u Was słychać ;) 

6 komentarzy:

  1. Nic się przecież nie dzieje, poczekamy XD
    W takim razie witam w klubie, też mam już 6 z chemi hahahaahha

    L x

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja 3... No nie no! Ale połowa z 6. :D
    Chyba nie mamy wyboru i musimy czekać. xD
    No cóż. U mnie szkoła. Nic dodać, nic ująć. O.o
    Pozdrawiam i weny życzę! C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekamy. Mamy inne wyjście? xD
    A ja dostałam piątkę z chemii ostatnio i tego samego dnia diagnozę pisałam, która była dla mnie czystą przyjemnością(UWIELBIAM chemię) xD
    Ech, u mnie brak czasu na pisanie opowiadań i komentarzy ;(
    A u Ciebie?
    Pozdrawiam i potopu weny na następny rozdział, kochana!
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, Esme, brawo. Twoja inteligencja poraża wszystkich.
      Przepraszam za pytanie "A co u Ciebie?", bo przecież Ty to napisałaś w tej notce no, ale... Nie ogarniałam wtedy.
      Esme Anne Cullen

      Usuń
  4. Ja tam jestem chora... i cholera znów telefon ma mnie w dupie i musze komentarz pisać w notatniku

    Enyłej Ty przynajmniej możesz powiedzieć, że się zagapiłaś, bo rozdziały piszesz na zmiane z naszą Madzialeną, a ja? Od dobrych kilku miesięcy nic u mnie nie było
    Dont łory poczekam, nic się nie stało
    przez yen czas może wkońcu skończe ten rozdział, którego jakiś czas temu zaczełam i porzuciłam z braku weny
    To ten tego Baj baj
    Buźka AriaMet;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma 6 z kartkówek, to takie niesprawiedliwe! :c
    W sumie to o oceniami nie jest źle, jest okej.
    Ostatnio dostałam jedynkę z matematyki na sprawdzianie z zeszłego roku, na który uczyłam się cały tydzień...bezcenne:')
    W każdym razie...
    Czekam na rozdział♥

    OdpowiedzUsuń