wtorek, 22 września 2015

Informacje #4 Wróciłam!!! :D

Hejo kochani! Z tej strony Wasza Maggie! :3
Jak wiadomo, byłam w szpitalu. Wróciłam już w sobotę po południu, ale jakoś nie mogłam zabrać się za napisanie tak krótkiego posta. Przepraszam xD Od razu mówię, że nic tak bardzo poważnego mi się nie stało ( tak na marginesie: Ogromnie dziękuję z całego serduszka za przemiłe słowa i troskę pod ostatnim rozdziałem! ♥♥♥ ). Po trzech dniach pobytu w szpitalu okazało się, że mam kamicę nerkową xD No i w związku z tym zwracam się do osób, które mało piją: Zmieńcie to i pijcie, ile wlezie! Bo doigracie się kamieni! A tego nie polecam xD
No dobra. Pewnie Was zastanawia, kiedy rozdział. Dla niewiedzących: Prowadzę jeszcze jednego bloga ( zaspamuję: Serdecznie z całego serducha zapraszam na ,,Bo los pragnie, byś spełnił swoją Własną Legendę’’ ). Na nim rozdziału nie było już 3 tygodnie, dlatego najpierw zabiorę się za pisanie notki tam, a dopiero później tutaj. Może do końca tygodnia uda mi się napisać. Tylko nie obiecuję, ponieważ podczas mojego pobytu w szpitalu uzbierało mi się sporo zaległości, a do tego dochodzą dodatkowe rzeczy. Jest tego masa... Chlip. Szkoła wykańcza człowieka :'(
I mam pytanko. Czy to dziwne, że tęsknię za szpitalem?????? Ze mną jest chyba coś nie tak, ale naprawdę chciałabym tam wrócić. To chyba ze względu na te przemiłe, wspaniałe pielęgniarki ( w ogóle wszyscy byli bardzo mili ) xD
To czekajcie na nn! Bądźcie cierpliwi! Pozdrawiam Was cieplutko! xoxo :***

Maggie

5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wróciłaś i nic (no prawie:c) Ci nie jest.
    Auć, paskudna choroba. :////
    Zdrowiej, kochana, zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku... Biedna Maggie. Zdrowiej, kochaniutka.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka,
    Esme Anne Cullen.
    PS: Przepraszam, że nie napisałam żadnych, jak to ujęłaś "miłych słów", ale nie miałam czasu :(
    Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana, że się nie obrażę! Nie ma za co! :D Dziękuję z całego serduszka! ♥♥♥

      Usuń
    2. Nie ma za co. Dziękuje. Wygląda na to, że dziś kolejna osoba(Ty, kochaniutka) poprawiła mi dziś humor(dopiero teraz odczytałam, niestety :( ). Miło mi :D
      Esme Anne Cullen

      Usuń
  3. A ja to wszystko wieeem...! ;3
    I tak, znów uzależniłaś się od "xD". :D Nawet tutaj. :P
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń