niedziela, 30 sierpnia 2015

Informacje #3

Przybywam z kolejnymi ogłoszeniami parafialnymi... Trochę spóźnione, bo miały być już... 26, tak? xD Aj, sama nie wiem.

Anyway

Zgłosiłam się do konkursu (pierwszy raz biorę udział w jakimkolwiek konkursie dotyczącym spraw blogowych i... podoba mi się to). Jest to konkurs na..... DRABBLE. Potterowskie. Znaczy miała być przynajmniej jedna postać z książki ;) I... Tu się nieco możecie zdziwić zważając na to, że niektórzy z Was znają moja ulubioną parkę, ale... Wstawiam Wam tu moje drabble:

Hermiona Granger od jakiegoś czasu była pochłonięta obserwowaniem nietypowego zjawiska. Sam fakt, że Draco Malfoy siedzi w bibliotece jest już czymś dziwnym. Ale Malfoy, siedzący w bibliotece, wpatrzony w przedmiot, który najprawdopodobniej leżał na stoliku przed nim i mruczący coś pod nosem to... To już zupełnie nienormalne!


Postanowiła podejść bliżej.


— Takie lśniące...


Zmarszczyła brwi.


— Takie błyszczące...


Nachyliła się nad Ślizgonem.


— Takie... Apetyczne!


Apetyczne? Gryfonka już miała coś powiedzieć, kiedy...


— ZAKOCHAŁEM SIĘ! — ryknął Draco, poderwał się gwałtownie z krzesła, które odleciało do tyłu i uniósł swój obiekt westchnień nad głowę.


— Malfoy! — krzyknęła przerażona Hermiona. — Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego gadasz do jabłka?!
The End


Prac jest 9. Nie dałam mojej żadnego tytułu. Podoba się? Błagam o szczere opinie xD Jeśli tak, to tu macie link do bloga (głosujcie proszę, będę meeega wdzięczna!!!) >>KLIK<< (moje to "Drabble 3" - taka bardzo oryginalna nazwa xD).

Link do ankiety pod wymienionymi tekścikami ;)

No to... Tyle! Z góry dziękuję za głosy ;)

Pozdrowionka, do napisania! :D

2 komentarze:

  1. Zagłosowałam, ponieważ ten rodzaj zakochania szczerze mnie rozwala! ;D
    Pozdrawiam, życzę sukcesów! :D
    ~Rebb~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam :D Może i nie jestem jakąś wielką Potterhead, to mi się spodobało xd Draco mistrzem.

    + zapraszam na nowy rozdział >> http://make-me-heart-attack.blogspot.com/

    L x

    OdpowiedzUsuń