środa, 19 sierpnia 2015

Informacje #2

Moi Mili!

Jak może już wiecie teraz moja kolej na napisanie rozdziału. Dlaczego więc go nie ma? Bo:
- Karolina była na jednych wakacjach ,
- Karolina niestety musiała pojechać na drugie beznadziejne wakacje
I co? I niby wróciłam, ale muszę zaliczyć jeszcze jeden wyjazd... W piątek jadę do Krosna (tego podkarpackiego),  ale spokojnie - wracam w niedzielę. No ALE nie mam jeszcze kompletnie nic do szkoły xD No dobra, piórnik i plecak, więc... Mam szczerą nadzieję, że do końca sierpnia wyrobię się z napisaniem rozdziału. Przepraszam.

Jeszcze jedno...
Lubi ktoś Harry'ego Pottera? Tak? A ktoś potrafi strawić nawet baaardzooo (bardzo bardzo) nietypowy pairing? Tak? 


Zapraszam więc serdecznie! :D Nie będzie nudno...  Ani do końca normalnie xD Mile widziane komentarze.

Pozdrawiam, Mara


5 komentarzy:

  1. Bez kitu, ja mam dziesięć minut do Krosna XDD
    Spokojnie, poczekamy, ile trzeba. W końcu są wakacje:))

    L x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj xD To wbijaj, się spotkamy :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa, jak teraz zachowa się Carmen. :D
    Dlatego poczekam tak długo, jak będzie trzeba.
    Pozdrawiam, karmeeleq xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj imienniczko, ja także podzielam ten ból braku wyposażenia szkolnego. ;D
    Chyba po prostu się nie mogę doczekać technikum i to dlatego. xD
    (Czy naprawdę musiało mi się zrymować?! :D)
    Pewnie, że poczekamy! Mnie tam się nigdzie nie śpieszy! ;3
    Co więcej doskonale to rozumiem, jak chyba większość piszących, że często brakuje czasu na tworzenie. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię Pottera :D Drapple? Nawet nie wiem co to za parring :D Lecę tam :P <3

    OdpowiedzUsuń