środa, 8 lipca 2015

Liebster Award 3# i 4#

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


LBA 3#
Zostałyśmy nominowane przez Emilię DSE za co bardzo jej dziękujemy i serdecznie polecamy jej bloga >>KLIK<<! :D


Pytania i odpowiedzi:
1. W jakim papierku masz masło?
Maggie: No... Zwykłym xD
Mara♥: Co? xD Em... Papierowym?
2. Jak ci smakuje cynamon?
Maggie: Cynamon? Ostatnim razem jak go jadłam, to miałam atak kaszlu... Dziwne...
Mara♥: Nie jadam zbyt często...
3. Mysz. Mysz. Mysz. Pomyślałaś o zwierzęciu czy o myszy komputerowej?
Maggie: Haha! O zwierzątku! :D
Mara♥: To dziwne, ale... zwierzę xD
4. Jak reagujesz na ostrą krytykę?
Maggie: Zawsze ją przyjmuję, choć jeśli jest to hejt, to to już co innego. Krytyka tak naprawdę powinna nam pomagać nie popełnić tych błędów i itd. Ale to też zależy, jaką krytykę masz na myśli ;)
Mara♥: Krytyka ma pomagać! Oczywiście nie w formie hejtu, bo tego nie trawię, a zresztą kto lubi? xD Poza tym w sumie nie lubię 'ostrej krytyki', bo komuś może coś nie wychodzić, ale po co być chamskim...? :/
5. Jesteś praworęczny czy leworęczny?
Maggie: Prawo :3
Mara♥: Prawo ;)
6. Milka czy Wedel? Dlaczego?
Maggie: Ooo... No nie wiem. Wybieram to i to ;)
Mara♥: Ym... Ptasie mleczko z Wedla zdecydowanie, bo z Milki mi nie bardzo smakuje, ale czekolady to chyba częściej Milka, bo... Nie wiem? xD
7. Bułka czy chleb?
Maggie: Haha! Bułka! Do tego z serem ( żółtym )! xD
Mara♥: Zależy xD
8. Myślisz, że Bóg, Szatan, niebo i piekło istnieją?
Maggie: Tak. Jestem katoliczką ;)
Mara♥: Jestem katoliczką, więc jak najbardziej ;) (btw. jakby nie było uważam, że 'szatan' powinno być napisane z małej litery, chyba, że masz do niego szacunek.....)
9. Czy kiedykolwiek się przeprowadzałeś/aś?
Maggie: Hm. Jak miałam rok, czy 2 lata ( nie wiem dokladnie ) to się przeprowadziłam xD
Mara♥: Tak.
10. Lubisz zmiany?
Maggie: To zależy jakie i czy na lepsze, czy gorsze :D
Mara♥: Jakie?
11. Jak traktujesz ludzi homoseksualnych?
Maggie: Ech. Nie jestem od sądzenia. Ich sprawa, ich życie, choć nie popieram tego, że w niektórych krajach lesbijki lub geje mają dzieci :/ Jak takie dziecko się wychowuje?
Mara♥: Pozwól, że się nie wypowiem, bo strzeliłabym niezły referat ;)


LBA 4#
Za nominację dziękujemy Angelice Angeli i polecamy jej bloga >>KLIK<<! :D


Pytania i odpowiedzi: 
1.Co daje ci natchnienie do pisania?
Maggie: Wena sama puka do mych drzwi, choć największą mam w nocy, kiedy to bardzo chce mi się spać xD
Mara♥: Właściwie to wena przychodzi, kiedy zechce jej się ruszyć "dupkę" ;)
2.Jakie były twoje początki z pisaniem?
Maggie: Yyy... To zależy o co Ci dokładnie chodzi... Jeśli masz na myśli styl pisania to był okropny xD
Mara♥: Hm... Ciężkie xD Dwa pierwsze blogi usunięte, dwa kolejne zawieszone xD
3.Twoje trzy ulubione filmy?
Maggie: Jeszcze żaden tak naprawdę nie skradł mojego serca :D
Mara♥: Em... Em... Na pewno "Piraci z Karaibów" i... Sama nie wiem xD Lubię czytać opowiadania na temat HP, ale książki nie czytałam, za to z filmu... No lubię, ale wolę swoje pary (chodzi mi o Hermionę z... ugh... Ronem... NIE  TRAWIŁAM, NIE TRAWIĘ I NIE STRAWIĘ! xD Malfoy i koniec! :D)
4.Twoje trzy ulubione książki?
Maggie: Hm...
•wszystkie części ,,Igrzysk śmierci’’
•wszystkie części Harry'ego Pottera.
•Gaja Kołodziej ,,Dar’’
•Helena Lidia Zelman ,,Tożsamość Anioła’’, ,,Bezsenność Anioła’’, ,,Grzechy Anioła’’ (to są książki o tej samej historii)
•cała Saga ,,Zmierzch’’
•John Green ,,Gwiazd naszych wina’’
•Rachel Van Dyken ,,Utarta’’
Rzeczywiście tylko 3 xD
Mara♥: Czytam bardzo mało książek xD Więc wymienię tylko jedną. Znaczy to jest trylogia "Mara Dyer" ;)
5.Trzy ulubione blogi?
Maggie: Na http://nowy-swiat-andrei.blogspot.com w zakładce ,,Linki’’ wszystko jest ;)
Mara♥: Powiedzmy, że ominę pytanie... ;)
6.Za co lubisz swoich idoli jeśli jakichś masz?
Maggie: Nie mam, ale... Mam! Haha! Loïc Nottet! Za piosenkę Rhythm inside!!! To jest moja miłość!!! ♡♥♡
Mara♥: Nie mam.
7.Na co zwracasz uwagę, gdy czytasz opowiadanie?
Maggie: Eee... Czy czytam jakieś opowiadanie, czy nie, to zależy od tego, czy mi się podoba ;)
Mara♥: Na fabułę i styl pisania... Kilka razy miałam tak, że po obejrzeniu zwiastuna wydawało mi się, że to jest cudowne opowiadanie, ale jak zaczęłam czytać to wcale mi się nie podobało, bo np. styl autorki był równy stylowi pisania dziesięcioletniego dziecka ;) Bez urazy dla takich. Są wyjątki xD
8.Gdybyś mogła/mógł wybrać zwierzę, w które byś się zmieniała/zmieniał to jakie to by było?
Maggie: Ptak. Chciałbym polatać *.*
Mara♥: Hm.... Myślę, że zostanę przy osobach takich jak Jack Sparrow i Draco Malfoy ;) Tak, przeczytałam pytanie bardzo uważnie ;)
9.Jaki paranormalny najbardziej cię interesuje, dlaczego?
Maggie: No... Jeśli dobrze zrozumiałam pytanie ( rzeczywiście jest dziwnie sformułowane )... Chodzi Ci o postacie, tak? No to... Nie wiem. Najbardziej lubię wampiry, choć wilkołaki i czarownice też są niczego sobie xD
Mara♥: Przyznam szczerze, że albo jestem tępa i nie rozumiem, albo pytanie jest jakoś źle sformułowane, ale właśnie... Nie kumam go xD Chodzi o postać paranormalną? Jeśli tak to zależy jaki 'świat' ;) Jeśli brać pod uwagę świat z np. "Hobbita" to elfy, jeśli "Pamiętniki wampirów"  to wampiry ;)
10.Najbardziej romantyczna randka twoim zdaniem? 
Maggie: Romantyczna randka... Hehe. Spacerek nocą ( oczywiście jeśli chłopak nie jest jakimś tam zboczeńcem, czy coś xD ), przy świetle księżyca i widokiem na gwiazdy ( kocham w nie patrzeć! :D )... Żadne kino, czy kolacja, film mnie nie pociąga :P
Mara♥: Sama nie wiem... Na pewno nie kolacja! To nie dla mnie xD Spacer? Siedzenie w domu i gadanie? Kinem też nie pogardziłabym, ale... nie widzę w tym nic jakoś szczególnie romantycznego ;) Właściwie to pytanie bardziej do Maggie, ja nie jestem romantyczką czy marzycielką xD
11.Masz rodzeństwo? Jeśli tak to jakie, jeśli nie to czy byś chciała/chciał? 
Maggie: Mam 2 braci ( jeden 8, drugi 12 lat ) i o rok starszą siostrę ( 16 lat ) ♥
Mara♥: Sześcioletni brat ;)


Nominujemy:
1. Życie Herosa - czyli "zwykły" żywot pół-bogini
2. Wyspa Wyrzutków
3. In My Dreams
4. "Zapamiętaj, jutra nie będzie. Liczy się teraz, więc dziś nie gubimy chwil."
5. Kronika Dark Hills - Tajemnica


Nasze pytania:
1. Wymień swoje trzy wady i trzy zalety.
2. Dlaczego założyłeś bloga? Czym dla Ciebie jest?
3. Jak masz na imię? Czy je lubisz?
4. Jaki jest Twój ideał chłopaka?
5. Załóżmy, że w naszym kraju można, a nawet trzeba posiadać jakąś broń (jakąkolwiek). Jaką Ty byś chciał mieć? Dlaczego akurat tą?
6. Czy chciałbyś kiedyś wejść do świata, jaki wymyśliłeś? Dlaczego?
7. Czy jesteś marzycielem? Jeśli tak, to o czym najczęściej marzysz?
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
9. Ulubiony gatunek filmów/książek?
10. Jaką mocą (woda, ogień, powietrze, lód, ciemność) chciałbyś władać?
11. Kto jest Twoim autorytetem? Dlaczego?


Jeszcze raz dziękujemy za nominacje! ;)

4 komentarze:

  1. Serdecznie Wam dziewczyny dziękuję za nominację i w wolnej chwili postaram się na nią odpowiedzieć! ;3
    ~Rebecca~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziękuję dziękuję;);););););)
    Tak nawiasem mówiąc to to 4 pytanie zalatuje mi jakoś znajomo. Co ja napisałam?O.o
    W wolnej chwili odpowiem na nominację i może wkońcu napisze to dracoś
    Dracoś dracoś dracoś dracoś;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi znajdują się na moim blogu http://kronika-dark-hills.blogspot.com/.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominację!
    Niedługo odpowiem ^w^
    Wybaczcie za spóźnienie, postaram się wkrótce również wziąć się za czytanie Waszego bloga!
    Bussis! :3

    OdpowiedzUsuń