środa, 24 czerwca 2015

Zwiastun

Witam! Oto zwiastun do naszego bloga i mam ogromną nadzieję, że Wam się spodoba! Robiłam go całkowicie sama i jest to moja pierwsza takiego typu praca xD Myślę, że nie wyszedł mi tragicznie i powiem, że ja się w nim zakochałam i jestem z siebie ogromnie dumna! Za każdym razem, gdy go oglądam, uśmiecham się jak głupi do serca :D Oki! To koniec mojej przemowy, a głos już pozostawiam Marze♥! Pozdrawiam Was cieplutko i ślę całusy! :***

Maggie




Moi Drodzy!... A więc... TEN ZWIASTUN JEST PIĘKNY! Prawda? :D Bądźcie razem ze mną dumni z Maggie! Ona ma talent do... dosłownie WSZYSTKIEGO! :D

Mara♥

14 komentarzy:

  1. Ja też kocham ten zwiastun
    Zakochałam się w nim już po pierwszym obejrzeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że strasznie podoba mi się zwiastun.
    Piosenka nadaje dramaturgii (?), przez co jeszcze bardziej mnie to zaciekawiło.
    Świetne dobrane gify! Nie ma między tym przerw, tych dłuższych. Wszyściutko ze sobą współgra (zdjęcia do tekstu).
    Po prostu idealny!
    Należą Ci się wielkie brawa! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej świetny, zwiastun. A jak się cieszę, że Mia to Mackenzie.
    Muszę, przyznać, że zawsze ją kochałam i nadal kocham, nie tylko jako Nessie, Jest taka śliczna. I też zakochałam się w ty zwiastunie, a Maggie, ewidentnie ma talent.
    Esme

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zwiastun. Muszę się zgodzić, że talent to Maggie ma. Jeszcze bardziej mnie to zaciekawiło do śledzenia losów głównej bohaterki. Pozdrawiam i czekam na rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zwiastun. Masz talent. Powiem tyle. Na pewno będę to czytać. Zwiastun zaciekawił jeszcze bardziej. Czekam na nn
    ~Vove_Diana

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże... Pierwszy raz popłakałam się na zwiastunie. Masz talent dziewczyno. Naprawdę cudowny.
    Czekam na NN :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie trafiłam na tego bloga i nie żałuję :) W zwiastunie się zakochałam, oglądałam co najmniej trzy razy. Teraz lecę przejrzeć bloga c:
    Izzy ^.-

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko, że to nie jest zwiastun. przed sobą mamy klasyczne streszczenie opowiadania i teraz nawet nie ma sensu go czytać.
    dziękuję bardzo, bo prolog bardzo mnie zaciekawil.
    aha, a robienie zwiastuna to nie jest tylko umiejętność klecenia scen i napisow. trzeba jeszcze wiedzieć jak go zrobić tak żeby był zwiastunem a nie tym, czym jest ten.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już krytykujesz to chyba wypadałoby nie z anonima, prawda? ;) Masz coś do ukrycia czy jak?

      Usuń
    2. nie mam konta i nie mam zamiaru go zakładać do jednej wypowiedzi. :)
      a to, że mam na imię Marta i tak Ci nic nie mówi.

      Usuń
    3. Mówi jak masz na imię xD
      No, ale dobra ;)
      To na pewno nie jest streszczenie, bo gdybyś tylko znała fabułę to wiedziałabyś, jak mało zostało ujawnione ;)

      Usuń
    4. Włączam się do rozmowy xD
      Powiem Ci Marto, że przyjmuje każdą krytykę. Ten zwiastun to pierwszy, jaki kiedykolwiek zrobiłam i jestem z niego zadowolona ( nie ja sama ). Każdy ma swoje zdanie i nie krytykuję go. Jednak dołączam się do słów Mary♥ . Tutaj wcale nie jest dużo pokazane, lecz spora ilość ominięta. Poza tym oglądałam już wiele zwiastunów i powiem, że robione są w taki sposób, co ten. Do tego wcześniej pokazywałam go dziewczynie, która również robi zwiastuny i nic mi nie powiedziała, że wygląda jak streszczenie. Jej się podobało i uznała, że się nadaje i jest dobry. Ale jak już wspomniałam: Każdy ma swoje zdanie. A czytając definicję ,,zwiastuna’’ na Wikipedii pisze, że jest to zapowiedź, czyli tego, co się wydarzy (:

      Usuń
    5. I cieszę się bardzo, że prolog Cię zaciekawił ^-^

      Usuń