poniedziałek, 29 czerwca 2015

Liebster Award 1# i 2#

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


LBA 1#
Nominowała nas Dianeczk aa (polecamy bloga ---> Sweet Little Girl's Adventure) za co dziękujemy z... całych serc! (?) :D


Pytania i odpowiedzi:
1. Czemu zaczęłaś pisać?
Maggie: Hm. Na początku pisałam w szkole wypracowania ( to były dla mnie katusze ), później pisałam z przyjaciółką, a z czasem zaczęłam tworzyć moje... Hm. Wypocony xD I od tego się zaczęło. Zgaduję, że również z tym pytaniem wiąże się, dlaczego założyłam bloga. A więc dlatego, że zaczęłam mieć potrzebę dzielenia się z inni tym, co piszę. Poza tym... Pisanie to taka ucieczka od rzeczywistości (:
Mara♥: Em... Zainspirował mnie jeden blog i to, że moje koleżanka zza ściany pisze xD
2. Czemu taka historia, a nie inna?
Maggie: Odpowiedź jest bardzo prosta! Kocham fantastykę! ♡♥♡ A tak w ogóle... To wszystko zasługa 
Mara♥: Ciężko, ciężko... Właściwie to jakoś tak powstała fabuła ;) Połączenie pomysłów moich i Maggie ;)
3. Ile masz lat?
Maggie: We wrześniu będzie piętnaście :D
Mara♥: Tajemnica zawodowa xD (ale spokojnie, powyżej 10 xD nie, nie 11 xD)
4. Kiedy zaczęłaś pisać?
Maggie: Hm. Jak już wcześniej wspominałam, w szkole pisałam wypracowania, a później z przyjaciółką, ale to się chyba nie liczy. Tak na poważnie zaczęłam pisać... Chwilka. Muszę policzyć... Zaraz! To już osiem miesięcy?! o.O
Mara♥: Przed wakacjami ubiegłego roku ;)
5. Ulubiona piosenka?
Maggie: ♡♥♡ Loïc Nottet - Rhythm inside ♡♥♡ !!! Słucham to na okrągło! To moja miłość od... pierwszego słuchu xD ( wspomnę, że w obecnej chwili również ją słucham :D ).
Mara♥: Słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho ;)
6. Ulubiony film?
Maggie: Jeszcze żaden nie skradł mojego serca tak bardzo, jak piosenka powyżej ^-^
Mara♥: Kocham wiele! :D Ale od dzieciństwa (serio serio dzieciństwa xD) jestem fanką "Piratów z Karaibów"!  :D
7. Masz rodzeństwo?
Maggie: Tak! Starszą o rok siostrę i dwóch młodszych braci! ♡♥♡
Mara♥: Młodszego brata ;)
8. Ktoś wie o tym, że piszesz?
Maggie: Tak. Siostra, tata ( Czy to dziwne, że mama nie wie? xD ), przyjaciel, przyjaciółka, kolega... A! I jeszcze dwóch nauczycieli xD
Mara♥: Hm... wie, żeby wiedzieć to kilka osób, ale nie wiedzą co, nie mają linków ani dostępu do blogów ;) A tak, że wie, że serio wie to jedna osoba ;) (koleżanka zza ściany xD)
9. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Maggie: Różnej. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho, jednak przez ostatnie dni wciąż słucham piosenki z podpunktu piątego :D
Mara♥: Jak mówiłam - wszystkiego co wpadnie mi w ucho ;)
10. Lubisz Taylor Swift?
Maggie: Hm. Słucham jej trzy piosenki, więc... można powiedzieć, że tak (:
Mara♥: Em... Wiem, że istnieje, że była kiedyś z Harrym Stylesem i znam jej niektóre piosenki ;) Tyle :D
11. Co sądzisz o odejściu Zayna z zespołu?
Maggie: To ten z One Direction? xD Nie wiedziałam, że odszedł (: I... nic nie sądzę o jego odejściu ( czy ze mną jest coś nie tak, że dopiero teraz się o tym dowiaduję? xD ), bo to jego wybór :)
Mara♥: Nie przeżywam aż tak (nie jestem Directionerką czy jak się to tam odmienia xD), ale rozumiem fanów ;) Właściwie to szkoda, że odszedł ;)


LBA 2#
Nominowała nas Isenoferet (blog ---> Wake up with amnesia wpadajcie!! :D) za co dziękujemy również z całych serc! :D


Pytania i odpowiedzi:
1. Co robisz, kiedy nie czytasz/ piszesz?
Maggie: Hm. Nudzę się? xD Ale też słucham mojej ukochanej piosenki ( Loïc Nottet - Rhythm inside! ♥ ), umawiam się z przyjaciółmi i... coś tam robię xD
Mara♥: Spotykam się z przyjaciółmi (kiedyś, teraz prawie, że ich nie mam), a tak poza tym to albo siedzę z koleżanką (zza ściany xDDD) i razem się nudzimy/coś robimy, albo... chyba tyle w ostatnim czasie :D
2. Kiedy przychodzą ci do głowy nowe pomysły?
Maggie: Yyy... W nocy, kiedy to już okropnie bardzo chce mi się spać :P
Mara♥: Nowe pomysły na...? Zakładam, że chodzi o wenę, więc... w kościele na kazaniu miewam najlepsze ;)
3. Ulubiony gatunek muzyczny?
Maggie: Różny xD
Mara♥: Słucham tego, co wpadnie mi w ucho ;) (trzeci raz to samo xD)
4. Wolisz własne książki czy wypożyczone z biblioteki?
Maggie: I te i te. Dla mnie to żadna różnica :D
Mara♥: Em... Mówiąc "własne" masz na myśli te kupione? xD Bo książki sama nie piszę :D Ale jeśli chodzi o kupione to między nimi,a tymi z biblioteki górują u mnie... te kupione ;) Właściwie z biblioteki wypożyczam tylko i wyłącznie lektury, a i tak nie wszystkie kończę czytać xD Właściwie książki, które wypożyczyłam z biblioteki i przeczytałam DO KOŃCA mogłabym zliczyć na palcach... jednej ręki xD
5. Ulubiona para z jakiejś serii?
Maggie: Haha! Chyba tak bardzo sławne Dramione! xD Dlaczego autorka zrobiła parę z Hermiony i Rona...?
Mara♥: Miejsce pierwsze bez zastanowienia przyznaję...... DRACO I HERMIONIE! Tak tak, nie ma takiej pary ale i tak to kocham!!!! ♥♥♥
6. Ulubiony pisarz?
Maggie: Nie mam (:
Mara♥: Nie posiadam ;)
7. Gdzie chciałabyś mieszkać, gdy dorośniesz?
Maggie: Raczej gdzieś w Polsce. Nie chcę być z dala od rodziny, choć kiedyś i tak pojadę do Paryża ^-^
Mara♥: Ale czekaj czekaj... Chodzi o kraj i miasto czy bardziej blok/dom itp.? xD Chciałam zostać w Polsce, ale ostatnio mam w planach wyprowadzkę ;) Sama nie jestem pewna gdzie, ale najprawdopodobniej Stany Zjednoczone, albo Anglia ;)
8. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
Maggie: Tak! Tak! Taaak! Nie ma innej opcji! To moje powołanie ( tak czuję xD ). Poza tym kocham pisać i nie wyobrażam sobie, gdybym miała to rzucić :D
Mara♥: Tak przyszłość przyszłość to nie, ale... kto powiedział, że napisanie chociaż jednej, pojedynczej książki jest złym pomysłem? :D
9. Twoje marzenie?
Maggie: Duuużo tego xD
Mara♥: Raczej nie jestem marzycielką ;)
10. Gdybyś mogła przeżyć życie głównego bohatera jakiejś książki, kogo byś wybrała?
Maggie: Yyy... Eee... No ten tego... Nie wiem xD Wolę nie wiedzieć, co mnie czeka :D
Mara♥: Em... Malfoy? xD Nie no, chociaż to mogłoby być ciekawe.... :D Właściwie to nie czytam zbyt wielu książek, więc nie mam za dużo do wyboru, także... nikogo ;) (chyba, że ff się liczą xD to co innego :D)
11. Piszesz od razu na komputerze, czy przepisujesz np. z zeszytu?
Maggie:  Kiedyś ( na początku ) pisałam w zeszycie, ale poddałam się. To, co było w moim zeszyciku nie zgadzało się z tym, co było już napisane na bloggerze :D
Mara♥: Ze dwa/trzy razy zdarzyło mi się pisać na kartce i od tamtego czasu stwierdziłam, że więcej tego nie będę robić, a jeśli już to tylko w ostateczności xD

(od Mary♥):
Dokładnie - dlaczego RON jest z Hermioną?! U mnie króluje Dramione i nie strawię Hermiony z nikim innym niż Draco♥(Maggie, jak my się rozumiemy huehue xD)




Nasze pytania:
1. Czy odważyłbyś się podejść do nieznajomej osoby i zapytać: lubisz banany?
2. Jakie według Ciebie są najładniejsze imiona żeńskie i męskie?
3. Znalazłaś złotą rybkę, która może spełnić Twoje trzy życzenia. Jakie one będą?
4. Gdybyś miał podbić świat w jaki sposób byś to zrobił?
5. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
6. Czy pocałowałbyś w usta znienawidzoną osobę w zamian za milion złotych?
7. Jak masz na drugie imię?
8. Pierwszy cytat, który przychodzi Ci (dokładnie tej chwili) do głowy?
9. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie do wybranej przez Ciebie epoki historycznej, jaka byłaby to epoka? Jakie miejsce? Kim byś tam był? (z internetem oczywiście)
10. Jakie zwierzę do Ciebie pasuje? Dlaczego?
11. Ulubiony film, który polecasz?
 *12. Napisz drabble*. Obojętnie na jaki temat.

Drabble to krótki utwór literacki posiadający równe 100 słów. Musi zawierać puentę**.
Puenta to zaskakujące sformułowanie podkreślające sens wypowiedzi lub utworu literackiego umieszczone na końcu.

Kto odważny i napisze? Czekamy na odpowiedzi! ;)
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za nominacje!! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz